💗دنیا صورتی💗

من دختری هستم شاد و بازیگوش😆

دلتنگم😢😢

1400/4/27 12:59
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیوتا دلبر❤

خوبید؟

چند روزه دلم بدجوری گرفته😢😢😭😭

چرا؟

چون که ۱ ماه و نیمه که خونه مادر بزرگم نرفتیم و من دلم خیلی برای مادر بزرگم و پدر بزرگم تنگ شده😭😭😭😭😭

ولی از یک طرفی هم خوشحالم که اینجا در نی نی وبلاگ هستم😃

چون کلی دوست های خوب دارم و با خوندن خاطرات هاشون،بهم انرژی میدن

یا ثبت مطلب در اینجا انرژی زیاد بهم میده

ولی در هر حال چند روزه دلم گرفته،بخاطر همین پست نمی ذاشتم😔

خدا این کرونا رو لعنت کنه😫😡

ما رو از همه چیز محروم کرده☹

الان بزرگترین آرزوم اینه که کرونا تموم بشه

ولی چه خوب که واتساپ رو ساختند😀

چون میتونیم از طریق واتساپ تماس تصویری بگیریم و دل تنگیمون رو بر طرف کنیم.

امروز کمی بهترم،چون به احتمال زیاد پنجشنبه بریم خونه مادر بزرگم😆😆😆

همین دیگه

متاسفم اگه چند روز پست نذاشتم😔

ولی از امروز کلی پست های باحال میزارم😉

پس

فعلاً باااااای👋🏻

پسندها (5)

نظرات (3)


27 تیر 00 13:35
سلام قشنگم وایییییییییییییییییییییییییییییییی منممممممممممممم دوست دارم این کرونای لعنتی مسخره بره 😌 حالم ازین ویروس بهم میخوره  آره واقعا واتساپ امکان تماس تصویری داره و تا حدودی میشه با بقیه تماس تصویری بگیریم و بازم بهتر ازینه که با کسی حرفی نزنیم💜💜
setiseti
29 تیر 00 0:04
سلام عزیزم ببخشید پستت خیلی دیر دیدم اما میخواستم منم بگم خیلی با شما هم نظرم منم انقدرررررر دلتنگ مامانبزرگمم واقعا ما هم تماس تصویری صحبت میکنیم 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 مرداد 00 11:37
عزیزم❤😍