💗دنیا صورتی💗

من دختری هستم شاد و بازیگوش😆

خاطره این چند روز

1400/7/2 17:35
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل منگلی های من💗

چطورین؟

خوبین؟

من خوب نیستم🤕

متاسفانه یک سرما خوردگی دیروز گرفتم و حالم بده🤧😷

دعا کنید زود خوب شم🤲🏻

خدا رو شکر که شما رو دارم💗

مدرسه ها هم داره شروع میشه

و نمی دونم چجوری برم🤧

البته شاید مال ما با تاخیر شروع بشه

چون هنوز کتاب هامون رو ندادن

به هر حال من سرما خوردم

اینم من و ماسک صورتیم💗

راستی پاپت خریدم😀

معتادش شدم😂

خلاصه همین دیگه

خدانگهدار👋🏻

پسندها (8)

نظرات (4)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مهر 00 18:11
سيلام ممنون يشم به پست جديدم سر بزنی و لايك و كامنت بدی^^
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 مهر 00 7:41
ان شاءالله هر چه زودتر خوب میشی مهنا جونم😍😍
پاپتت هم مبارکههه💛🥰
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
ممنون مبینا جون
سایهسایه
5 مهر 00 11:38
ایشالله خوب بشی  

8 مهر 00 18:18
دنبال شدی مهنا جااانم😍❤ دنبال کن لطفا عزیییزم🥰🌹