💗دنیا صورتی💗

من دختری هستم شاد و بازیگوش😆

بهار جون زود خوب شو💕

1400/6/11 12:49
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها

حالتون خوبه؟

حال من خوب نیست🙁

امروز که اومدم نی نی وبلاگ دیدم دوست بهار از وب بهار و خواهر بهار از وب خودش پست گذاشته

رفتیم دیدم و خیلی ناراحت شدم😭

بهار جون خودم کرونا گرفته و الان تو بیمارستانه😭😭😭

تو رو خدا رعایت کنید

بیرون ندید فقط واسه کار های ضروری

ماسک بزنید الکل بزنید

تو رو خدا رعایت کنید🙏🏻

واسه بهار جونم دعا کنید🤲🏻

آجی خوشگلم 

آجی کیوتم 

تو خیلی قوی هستی 

من مطمئنم که زود خوب میشی💕

فعلاً بای👋🏻🙁

پ.ن:دعا واسه بهار جون اصلاً یادتون نره

پسندها (7)

نظرات (5)

***asal******asal***
11 شهریور 00 13:15
خدایا ایشالا بهار زودتر خوب شه  

11 شهریور 00 14:31
انشالله حالش خوب بشه❤😊😘

11 شهریور 00 14:33
ولی شاید من الان خوشحال بودم بعد این خبر رو دیدم ناراحت شدم نمیشه که من همیشه ناراحت بمونم، دنیا دو روزه من شادی های خودم رو می کنم بعد واسه بهار عشقم نفسمم دعا می کنم😊😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

12 شهریور 00 12:37
قفنوووش دوست قشنگم ممنونم😍😘🤩
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 شهریور 00 20:13
سيلام ميشه به پست جديدم سر بزني و لايكش كني؟❤️