💗دنیا صورتی💗

من دختری هستم شاد و بازیگوش😆

میراکلس بیداری😍

1400/5/7 17:09
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگولیا من❤

خوبین؟

چه خبرا؟

اومدم یک سوال بپرسم

میراکلس

بیداری 

کی 

میااااااااااااد😩😩😩😩

خسته شدیم اه😐😐😐🙁🙁🙁

این جرمی میخواد ما رو دغ بده😐😐😐😐😐😐😐😐😐

راستی شنیدم انگار آبان میاد،یعنی ۴ ماه دیگه😐

۱ سال صبر کردیم،این چهار ماه هم روش😂😩

وایییییییی

تئوری هاش رو خوندید😍

لیدی باگ و کت نوار قراره با هم برقصند😍😍😍😍

و انگار قراره هویت هاشون هم کشف بشه😍

وای خداااااااا

یعنی میشه😍

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کاش بشه😂😍😍😍😍😍😍

یعنی نشه

من خودکشی می کنم😐😐

یعنی الان دارم سکته می کنم از خوشحالی😍😂

تولدم ازیک طرف اینم روش

اصلاً یک وضعیه😂😁

فعلا بای👋🏻😐

پسندها (5)

نظرات (1)


7 مرداد 00 17:18
آره گلم قراره کشف هویت شه💜 و اینکه کت نوار توی یک جایی اومد دم پنجره و دید تیکی کنار مرینته فهمید مرینت لیدی باگه و رفت پیشش  🙊😍🧡😂وااای خدا میراکلس بیداری کشف هویتی عظیمممم می&zwnjشود..!! 😒😹😪...هوووف کی بهم میرسنننن