💗دنیا صورتی💗

من دختری هستم شاد و بازیگوش😆

بازی مورد علاقه من😍

1400/4/19 12:39
237 بازدید
اشتراک گذاری

😍سلام کیوتا دوست داشتنی😍
                     حالتون خوبه؟

من یک بازی دارم،به اسم دیانا که خیلی دوسش دارم❤
میخوام چند تا از کاراکتر هایی که داخل بازی درست کردم نشون بدم😊

اولی،یک دختری که لباس خواب پوشیده🛏


دومی،یک هاپو ی بامزه😍


سومی،تصور من از قلب زیبا❤😘


چهارمی،پرنسس زیبا😍


پنجمی،یک دختر گردشگر🎒


ششمی،یک دختر قرتی و جذاب😉


هفتمی،روز کریسمس☃️❄


هشتمی،بازم یک دختر قرتی و جذاب😉


نهمی آوینا عزیز😘

مهنا جان
اگه شبیه آوینا نشده،ببخشید😔
تمام سعی و تلاش خودم رو کردم تا شبیه آوینا بشه😊

خب بچه ها!
این پست تموم شد😊
امیدوارم خوشتون اومده باشه🤗
اگه دوست داشتید لایک کنید و کامنت بزارید😊
تا یک پست دیگه
خدانگهدار👋🏻

پسندها (8)

نظرات (7)


19 تیر 00 12:46
وای قلب زیبا 😍😍😍😍🌼🌼🌷🌷
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
بله😍
حیف عکس ها دیده نمیشه🙁

19 تیر 00 13:09
آره واقعا 
SujinSujin
19 تیر 00 16:42
چه بازی های باحالی هستند🙂
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 تیر 00 19:11
😍😍😍
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
💋💋💋💋
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 تیر 00 19:12
به وب منم سر بزن دوست جون🥰

24 تیر 00 19:14
سلام من ستایشم قبلایکوبلاگ دیگه داشتم که مسدود شد این وبلاگ جدیدمه فالو شدی لطفا فالو کن♡
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
ممنون،چشم حتماً

15 مرداد 00 17:05
مهنااااییم یک پست برای تولدت بزار 😘
یا اگر نمیتونی خاطره روز تولدتو بهم توی واتساپ بگو برات توی پستم بزارم .. عکساییم که قابل گذاشتن هستن برام بفرست بزارم وبلاگم
 
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
ملسی 
حتماً
فقط تو عکس ها قیافه ام رو نگیر