💗دنیا صورتی💗

من دختری هستم شاد و بازیگوش😆

بیوگرافی من

1400/4/17 16:37
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام

تو این پست میخوام یک بیوگرافی از خودم بگم.

من مهنا نعلبندی هستم ۱۲ ساله.

من در سال ۱۳۸۸ ماه ۵ مرداد و روز ۱۴ مرداد در بیمارستان شمس ساعت ۱ بامداد در تبریز به دنیا اومدم. 

دختر محجبه و مومن هستم ولی فانتزی هستم و یخورده بگی نگی قرتی

شکمو هستم ولی تپل و چاق نیستم که خودم هم در عجبم که انقدر می خورم چرا چاق نشدم🤔

دوست دارم وقتی بزرگ شدم بازیگر بشم.

غذا مورد علاقه ام ماکارونی هست😋😋🍝

شاید بعضی ها تون پدر من رو بشناسید و یا در تلوزیون دیده باشید. مهدی نعلبندی پدر من هست.یک نویسنده و کاریکاتوریست هست. 

من با اینکه ۱۲ سالمه،هنوز در دنیا کودکی موندم،خیلی طبیعی هست،چون دختر عمو من هم اینجوری بوده. 

با اسباب بازی هام و عروسک هام بازی می کنم و کار های کودکانه میکنم که در کنارش به کار های بزرگانه ام هم میرسم. 

خب،اینم بیوگرافی من

امیدوارم خوشتان بیاد و لایک و کامنت فراموش نشه هاااااااا

تا یک پست دیگه خدانگهدار👋🏻

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبجی مهناآبجی مهنا
18 تیر 00 11:59
سلام عزیزم خوش آمدید 😊
منم مهنا ام
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
ممنون مهنا جون
میشناسم
من وبلاگ تو رو خیلی دوست دارم💖
تو سومین وبلاگ مورد علاقه منی🌷
آبجی مهناآبجی مهنا
18 تیر 00 13:17
ممنون عزیزم 💗
setiseti
18 تیر 00 16:34
سلام عزیزم منم ستایش هستم  خوشبختم