💗دنیا صورتی💗

من دختری هستم شاد و بازیگوش😆

هنر فراوان من😁😌

1400/5/31 14:30
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگولیا های من💞

خوبید؟

همونطور که عنوان پست رو دیدید 

امروز میخوام درباره هنر فراوان خودم باهاتون صحبت کنم 

من در نقاشی استعداد فروانی دارم

جالب اینجاست از بچگی نقاشی من خوب بود و الان عالی شده

یعنی نقاشی های من رو ببینید

اینجوری هستید👇🏻

😲😲😲😲وااااااایوووووووو

من در نویسندگی هم استعداد دارم

وقتی خانم معلم بهمون انشا می گفت

از نوشته های من خیلی خوشش میومد و یکی از معلم های من که خیلی دوستشون دارم به من میگفت نویسنده

اگه دوست دارید یک نوشته براتون بزارم،تو کامنت ها بگید 

و اما استعداد آخر من

کاردستی

از بچگی عاشق کاردستی درست کردن بودم و الان استعداد خوبی در کاردستی دارم

حیف که نمی تونم عکس بزارم😞

واگرنه عکس نقاشی هام و کاردستی هام رو میذاشتم

خب این هم از پست امروزمون😊

لایک و کامنت فراموش نشههههه هاااا😉😉😉

تا پست بعدی

خدانگهدار👋🏻

پسندها (6)

نظرات (10)


31 مرداد 00 14:34
🤩هنر خیلی منحصر به فرده عزیزدلمممم  منم صنایع دستی و عروسک بافی و دستبند و رنگ روغن و خلاصه کارای هنری و نقاشی رو بوم کار میکنم🥰 
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
31 مرداد 00 14:38
ملسی آجی خوشگل خودم❤❤😍😍 آفرین به تو دختر هنرمند❤❤👏🏻👏🏻 قربونت بشم❤❤❤❤❤❤❤💞💞💞💞💞💞💞💞💞
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
31 مرداد 00 14:57
موفق باشی عزیزم ❤️❤️

31 مرداد 00 16:06
💋💋💋خدانکنه عزیزدلم

31 مرداد 00 23:26
عااالیه
نرگسنرگس
6 شهریور 00 21:08
🌼
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 شهریور 00 18:02
😍😍😍
نگیننگین
8 شهریور 00 20:03
آفرین دوست خوبمممممم😘 میتونی به دنبال کننده هات بگی منم دنبال کنن؟؟😍
آبجی مهناآبجی مهنا
9 شهریور 00 19:21
وای مهنا جون تو چقدر مثل منی
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
ملسی گلم❤️
آبجی مهناآبجی مهنا
9 شهریور 00 19:23
مهنا جون پست جدید منو که درباره یک کانال هست که می خوام راه اندازی کنم خوندی ؟ 
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
بله عزیزم